stalker saya.haha

Thursday, April 29, 2010

mak!!!...ULAR!!!..cmne bole masuk umah nie???


readers.

smlm bnde aneh jd kt uma ni.sgt plik??!!cmne binatang sebegini bole ade dlm uma aku?sape dengki ni?setahu aku xde kot yg dengki ngn fmly aku.hopefully la.aminn..uma aku bkn ade tnah lapang pon.xkn la ular ue bole nek lif kot?haha.sgt x logik kot.
cter ye cmnie.aku nga dduk2 stdy kt dlm blik.pstu bnde ue bole kt sblh aku lak.OMG!!pe agy...dn mggunakn spnuh perasaan aku keluakn sore..
MAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...............................................................................................................

mak!!!..nk ude balut ke tali pinggang nie??ehee..ni bukan ular la korg.just a BELT,present for my super duper hero( abah).smlm beday yer yg ke 52.uish!xsngke abh da cecah umo tu.rse cm bru je abh angkt aku..belai aku..marah aku sbb ponteng..mcm2 la.aku ase aku pling degil kot antre yg len.hee~so,alang2 smue da ade kt uma ni.ktrg celebrate la.tp yg xde smlm abg long jela.ye x pat blik kot.along pon da blikan kek.cm base indulgence ttp plihan ati.ehee.abah blik dr msjid je mlm smlm.ktrg suprise kn.senyum lebar je.hee..=)x tw ape perasaan abah tym tu cmner.hope abah ske.anak2 ye pon dpt kmpul sme2 tym beday ni.


ni la sbnrnye bntuk asal belt tu.bkn ular oke.harap maklum.ehee.abah..suke x?
(*suke..terima kasih)wee.. =)
reaksi abah tym potong kek.happy je ase tym ni.hehe.actually suke aw tgok abah senyum.=)mak kate hensem.haha.kn mak?angah kt sblh ue jgn poyo sgt bole x?haha.encem la tu?abah ttp encem ea pape pon=p
lpar ea dik?cian..ko da dptkn..mkn la puas2..haha.actually mmg da lapr pon ktrg.sbb tggu abah balik dr msjid pnye pasal.prot ktrg smue da bnyi2.mcm2 lagu bole wat.at last..abah blik je.smue serbu meja.nk makan!!!!
angah muke jgn cmtu sgtlah..hehe..

...........................................................................

smp tu jela citer saye tok arini yer.pape pon.sedikit ucpn tok abah la kn.x dpt wt kad.kt sni pon jd la.ehem2....
selamat hari jadi.
semoga abh pnjg umor n dmurhkn rzki.
bnykkn senyum.
ude SAYANG abah sgt2.
mmuuahhhh!!!!


2 comments:

Anonymous said...

bestnye weyh.. <3

yaya | mohd said...

anonymous bole saye tw sape anda?=)