stalker saya.haha

Monday, August 16, 2010

3 e-diets.hehe


ni bukan entry untuk menguruskan badan or ape2 yg berkenaan pasal diet.hehe.jangan salah anggap tau.ni entry pasal movie yg baru2 gak i tengok."3 idiot"actually dah lama sangat nak tengok citer ni.pi asek tak dapat je.nak tengok citer ni punyela banyak halangan.ngan esemen banya giler,ngan laptop wat hal.stuck je.haha.akhirnye dapat gak tengok ngan kawan2 umah.
oke.let's we begin.i cite ape yang patot je k.sinopsis..yang laen2 tu korang tengokla.tak best kalau i citer je kan.hehe.cite ni....pasal dua sahabat berangkat untuk mencari kawan mereka yang hilang. Dalam perjalanannya, mereka menghadapi sebuah pertaruhan lama yang sudah mereka lupakan, sebuah acara pernikahan yang harus mereka datangi dan acara pemakaman yang berakhir tak karuan.

Saat mereka berangkat menuju tempat berbahaya, suatu perjalanan lain dimulai iaitu perjalanan pribadi mereka mengharungi kenangan dan kisah tentang kawan mereka - Rancho (Aamir Khan) dengan cara berfikir dari masyarakat luas yang sangat2 beza.Aamir menyelasaikan masalah dengan caranya yang tersendiri yang akhirnya telah menyentuh dan mengubah kehidupan mereka dan masyarakat sekeliling.

ni scene2 yang i akan kongsi ngan korang semua.enjoy;))




tengok taw korang.its about life korang jugak.lagi2 budak2 universiti;))

3 comments:

najihah sahami said...

cambes je cer ni dear~~

DLatum said...

ngee~~

sukaaa citer nih :D

da tgok, byk kali tgok...best..byk pengajaran :D

syidadu said...

weyh cite nih best ! ahaha suke suke !