stalker saya.haha

Tuesday, December 28, 2010

date with my scandal :)

salam bloggie :)
da janji tadi nak buatt entri.dari td sbnrnye nak buat entri ni.
pi asek khayal dengan fb je.haha
sori lambat.
tade ape nak dicite pon actlly.
tadi seharian gi beronggeng ngan sumone
SCANDAL KAHH???????
yaya....
curang ngan hariz ea.
ish.ish.ish.
nampak tak nickname dye?
pelik kan?haha
tak taula name ape tu.
pi tu la nick name jejaka date saya ni :)

oke.orangnye camnie.
orgnye tinggi dari saya,berkaca mata,senyuman yang agak manis(uweekks)haha
and tadi berkemeja purple itam.
introduce you
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaaa!!!

ni la dia orangnyer
jangan pikir laen ea.ni adek kndung yaya ea.
cuti da nak abes ni gi la bawak dye gi jalan2.
bosan dok dekat umah.
kitorang plan la tengok movie cte "GULLIVER'S TRAVEL"
bole thn gak cter tu.
korg da tengok?????? :)
lau belom gi serang panggung skrg.ehee

da bes crita ktrg gi pnohkan dri dekat kenny rogers.
permintaan dari adel.
omaigoderrrhhh!
kau memang selera tinggi dik.
akak kau da lah tak larat nak masok bnyak2.
pastu ktrong chawchinchai je balik gelang ptah.
adek puas ati da dapat baju && game dye
so da boleh blik :)

(perot yaya muat quarter meal je)
tengok dak kecik ni ea
.
.
.

(QUARTER meal oke.ishk2..adek2.kuat makan!)

till then..tu jela entri ni.
senyum sokmo kay :))
luv u guys.

2 comments:

KizZ said...

Korang memang nampak ke adik beradikan tuu..ada iras-iras..hihi

Jom skodeng,
Happy Birthday , Kiz

Cik Lisa said...

hebat doe!!