stalker saya.haha

Friday, February 11, 2011

ceritera yaya & ???

kami memang gila gambar
sangat oke
so,bila da jumpe kamera
jangan pelik tengok kitorang asik
KLIK!KLIK! && KLIK!
pagi tadi.kitorang mmg excited nak balik uma
so,ni muke ceria kitorang lepas abes kelas.
mule2 na amik gambar sowg2.
jap lagi terselit pla minah kat belakang ni.
aishhh!!
cik kila name diberi.
yaya nye dak rumah jugak.

meh tengok budak meroyan!
batak sangat gambar and nak balik umah :)

(oke.time ni memang cik kila ni tana layan langsung.so,yaya pose sowang2.)

(kan2!!!tengok tu minah tu da mule placing.pndai pla dye men sorok2.)

(pat2 kila..mik lagi nie..fine!aku admit.kila buat agi lawa dari yaya.tgan peko la.haha)

arabic :)

(da la kila!aku ta puas ati ngan kau.aku mik gamba,kau pon na amik..aghhh!!ta puas ati..grrrr)

so.tu jela gambar yang na yaya tunjuk.
gedik ta??komfem ye!
biala ape orang na kate yang kitorang ni batak gambar.
da minat,na buat cane.
kena paham la kan :)
hee..
jap2.sblum na end cite.
korang na tengok ape2 pasal cik kila ni

bbye u olls.

2 comments:

jaja_chaos said...

cik dayah yg ske brgmba..sye windu awk ok =)

QieLa said...

hahaha........
best nye ade entry psl aku....
s.........yg yaya............
t amek gmbo lg ae...
aku batak amek gmbo pn blaja dry ko le....
hehehe..........