stalker saya.haha

Sunday, October 31, 2010

cinta pandang kedua.haha

salam semua.
lepas exam tadi,saya ngan cik salwa jalan2 kat dp melepaskan tension.saje gedik na jalan2.dye ajak tman gi crik tdung dye.eyh,,tak2.shawl dye.so,skali jalan la kan.ehee.usha tu,usha nie.
so,ble da usha2 tue.ade bnde yang buatkan saya gile bayang pasal dye.
ohhh
.
.
.
.
.
ROXY
nape?ntahla.padahal da tau lame barang2 kat kdai roxy memang comel2.sangat suke design2 dye.simple,nice,cute!ehee.dulu minat kat tropicana life.tapi manusia.paham2 jela.mane bole tahan kan.nafsu wanita..hehe.ade je yang bertukar2.tak penah nak tetap.kan?kan?
same la cam saya gak.tadi usha handbag dye.cantiknyer!!
tapi tak beli pon ;c
sbb pikir bnde2 len.hmm..nantila,lau ade ksmpatan,baru beli.hope ade agi nanti.ehehe.
tapi nak jugak yang tu..nak jugak!haha.ta dulik;p
blik ni tadi usha brg2 roxy yang len.ehee..bnyk yg comel2..try tengok kat bwah nie.
*SCROLL!!*hee







comel an?an?ehee.so,dengan rasmi nye saya nak cakap pada roxy
.
.
.
.
.
.
;)
lepas ni saya usha2 awak selalu oke.



2 comments:

♥_sALwa_♥ said...

jom2....
aq teman ko g shoping lgi....
habeskn duit lgi tau....
jom2....

Cik Lisa said...

jgn mcm tuh sgt macek!!
nak shopping saing2 erk!!!