stalker saya.haha

Saturday, December 25, 2010

yaya kena tangkap basah??dengan sape??

eyh?
yaya ke tu?
hah?
omg!!
pejabat kadi??
.bia betol gambar ni.
yerp!saya ngaku,pada detik 11 lebih pagi saya nur hidayah mohd berada di pejabat kadi di daerah pontian.hmmm..
sungguh rumit untuk diperkatakan
mimpi?ini bukan mimpi.ini realiti.
saya perlu berdepan dengan situasi seperti ini dengan hati yang terbuka dan terima segala macam yang telah terjadi.
benda dah jadi.nak kate ape lagii.
ikot jelaaa...
yaya..yaya..haihhh...
.
.
.
.
.
.
.
kau mmg anak yang bek..
sbb temankan mak ngn abah pegy bayar ZAKAT.
eheee..
hah!!jangan pikir bukan2 yer.yaya tak kena tngkap bsah oke.officially smuenye oke je.
temankan parents je tok selesaikan bnde yang patot bagi umat islam yang dah cukup syrtnye.
hah!!!
ade sape2 yang belom buat lagi??cepat2la kay.sebelum terlambat ;))

oh my!!saya nmpk emok sgt da cuti2 nie..haihh...
mm,ni la mak sy.cinta hati sepanjang hayat :))
pic abah tak dapat amik.sbb...takotla.ayah garang tau.tapi..dye sgt penyayang.nnti saya upload pic dye oke. ;))

last but not least,pic budak pantang jumpe kamera :)

.bubuii.

5 comments:

❤ Cik Ain ❤ said...

nede nmpk gemokla dear... kecik je. hehe. jeles mak!

aki.tilu said...

laaa... haha

fyda razak said...

buat suspen saje miss yaya ney ==' . Btw u have gorgeous cute eyes. Manis bertudung :)

KizZ said...

Haha..kiz pun dah pelik dah..xkan sendiri tangkap basah sendiri g tulis kat blog sendiri..

Jom skodeng,
SHE is older than HIM,anda rasa?

Nieza Micha said...

tajuk wat org suspen... huhu...